Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΡΑΝΑΓΙΑΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ

21 - 22 Μαΐου 8:00 - 16:00 Δια ζώσης

4 - 5 Ιουνίου 8:00 - 16:00 μέσω zoom

Οι συνεδρίες Atma Suddhi Krama του Krishnamacharya, που θα αλλάξουν τη ζωή σας

150€

Με τον Γιάννη Χρυσουλάκη

E-RYT 500

Μια μοναδική μέθοδος πρακτικής γιόγκα

Atma Suddhi σημαίνει καθαρότητα της ψυχής.

Atma Suddhi Krama είναι συνεδρίες yoga
του Krishnamacharya που οδηγούν τον νου σε διαλογισμό.

Συμπληρώστε την αίτηση για να επικοινωνήσω μαζί σας και να λάβετε
ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ -30€.

Ισχύει για 10 θέσεις μόνο!

Με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου παίρνετε
16 ώρες συνεχούς εκπαίδευσης
 στη Yoga Alliance (16 CEU).

Γνωρίστε τον δάσκαλο

Γειά σας, το όνομά μου είναι Γιάννης Χρυσουλάκης. Νιώθω μεγάλη τιμή και ευγνωμοσύνη που έμαθα αυτή τη σπάνια γνώση από τον ίδιο τον Sri TK Sribhashyam.
Ο στόχος μου είναι να τη μεταδώσω μέσω αυτού του εργαστηρίου, έτσι ώστε αυτή η ανεκτίμητη πτυχή της διδασκαλίας του Σρι Τ. Κρισναματσάρυα να μην ξεχαστεί και να μπορέσουν όλοι να καρπωθούν τα οφέλη της στη ζωή τους και την πνευματική τους ανάπτυξη.

Σε αυτό το 16ωρο εργαστήριο, θα μάθετε:

  • Γιατί χρησιμοποιούμε την αναπνοή Ujjayi
  • Πώς η ρυθμική αναπνοή επηρεάζει την καρδιακή λειτουργία
  • Πώς να χρησιμοποιήσετε τη ρυθμική αναπνοή στις Άσανας για να αυξήσετε τη διάρκεια της αναπνοής
  • Πώς να χρησιμοποιήσετε τις Μούντρες για να συγκεντρώσετε τον νου και να απενεργοποιήσετε τα συναισθήματα που σας επηρεάζουν
  • Πραναγιάμα με βάση την Ujjayi
  • Πραναγιάμα με βάση τη Nadi Sodhana
  • Τη δομή της συνεδρίας Atma Suddhi Krama

Ανακαλύψτε μυστικά,
αρχαίες πρακτικές και αποκομίστε πολλά οφέλη:

  • Εμπλουτίστε τη διδασκαλία σας με μοναδικό τρόπο.
  • Εμβαθύνετε στην πραναγιάμα και το διαλογισμό.
  • Βελτιώστε τη συγκέντρωση και τη μνήμη
  • Εξαλείψτε το στρες, την ένταση και το άγχος
  • Βελτιώστε την ποιότητα του ύπνου.
  • Απολαύστε συναισθηματική ισορροπία, αυξημένη διαύγεια, αυτοπεποίθηση.

Πρόκειται για μια μοναδική και αυθεντική πρακτική από τον Τ.Κ. Sribhashyam, γιο και μαθητή του Sri T.Krishnamacharya. Και οι δύο προέρχονται από μια γενεαλογία στην οποία η γνώση μεταδίδεται για 20 γενιές χωρίς διακοπή.

Διαρκεί 45 ‘- 55’ ώστε να μπορείτε να την ενσωματώσετε εύκολα στην καθημερινότητά σας και είναι προσιτή σε όλους, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε δύσκολες άσανας.

Θα μάθετε αναλυτικά την πρακτική της πραναγιάμα που είναι απόλυτη ανάγκη σε μια συνεδρία γιόγκα και συχνά παραμελείται

Θα μάθετε τα βασικά σημεία για να ξεκλειδώσετε και να εξασκηθείτε σε όλες τις συνεδρίες που περιέχονται στο βιβλίο του Τ.Κ.  Sribhashyam:

Η ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Προέλευση και ανάπτυξη της διδασκαλίας της γιόγκα

21 - 22 Μαΐου 8:00 - 16:00
Δια ζώσης

4 - 5 Ιουνίου 8:00 - 16:00
Mέσω zoom

Κόστος συμμετοχής 150€

16 CEU

Αυτή η μέθοδος

διαλογισμού Γιόγκα

περιλαμβάνει:

#1 Άσανας επικεντρωμένες στην αναπνοή

Η πρακτική των Άσανας συχνά εστιάζει στην ανατομία και την ευθυγράμμιση.

Και αυτή είναι μια καλή πρακτική, αλλά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις άσανας με επίκεντρο την αναπνοή για να επηρεάσουμε ένα βαθύτερο επίπεδο, τη φυσιολογία μας.

Και επίσης να προετοιμάσουμε το σώμα και τον νου μας για την πραναγιάμα και τον διαλογισμό.

#2 Πραναγιάμα για συγκέντρωση και εξαγνισμό του νου.

Η παράδοση της γιόγκα μας λέει ότι ο νους και η αναπνοή είναι δίδυμοι νόμοι της ζωής. Ταξιδεύουν μαζί. Όταν ο νους είναι ήρεμος και διαυγής, η αναπνοή είναι ομαλή.
Και επίσης, όταν η αναπνοή είναι ομαλή, ο νους είναι ήρεμος και συγκεντρωμένος.
Η κατάσταση του ενός καθορίζει την κατάσταση του άλλου.
Αυτός ο θεμελιώδης νόμος διέπει τη ζωή στο υλικό επίπεδο.

Για να απελευθερώσουμε τον νου από την διαταραχή και την απόσπαση της προσοχής και να του επιτρέψουμε να κινηθεί προς τα μέσα, χρειάζεται να κατανοήσουμε τη δυναμική της αναπνοής μας και να την ελέγχουμε.

Ο έλεγχος της αναπνοής  απελευθερώνει τον νου από τη συνήθεια του να περιπλανιέται άσκοπα

#3 Dharana (συγκέντρωση σε ζωτικά σημεία) για να κατευθύνουμε την επίγνωση προς τα μέσα

Η τεχνική dharana συνίσταται στο να κατευθύνουμε το βλέμμα μας, με τα μάτια κλειστά, προς ένα ζωτικό σημείο, marma sthana, που αναφέρεται σε μια ανατομική θέση.

16 ζωτικά σημεία χρησιμοποιούνται στη dharana. Η dharana μπορεί να γίνει σε άσανας, μούντρας ή πραναγιάμα.

#4 Άμεση εμπειρία του Atman!

Όταν το μυαλό ρέει αβίαστα προς τα μέσα, η συνείδηση ​​έχει την ευκαιρία να αναγνωρίσει και να βιώσει την εγγενή μας ομορφιά και τη χαρά και να λουστεί την εσωτερική φωτεινότητα της ψυχής (Atman).

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

Atma Suddhi Krama

Aναπνοή Ujjayi 

Γιατί χρησιμοποιούμε την αναπνοή ujjayi.
Πώς να συνδέσετε την ujjayi με τις άσανας.
Η σημασία της ρυθμικής αναπνοής στις άσανας και στην πραναγιάμα.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις Asanas για να αυξήσετε τη διάρκεια της αναπνοής
Όπως αναφέρει ο Krishnamacharya: «Πρέπει να ασκείσαι με τέτοιο τρόπο ώστε μέρα με τη μέρα η αναπνοή να γίνεται μεγαλύτερη σε διάρκεια και πιο απαλή».

Για να το πετύχουμε αυτό, αυξάνουμε τη διάρκεια της εισπνοής ή της εκπνοής της Ujjayi στις άσανας και επίσης χρησιμοποιούμε κράτημα της αναπνοής (kumbhaka) στις άσανας.

Εξάσκηση σε Asanas για αύξηση της διάρκειας της:
Εισπνοής (puraka),
Εκπνοής (rechaka)

Εξάσκηση σε Asanas με:
Antah Kumbhaka (κράτημα της αναπνοής μετά από εισπνοή)
Bahya Kumbhaka (κράτημα της αναπνοής μετά την εκπνοή)

Πρακτική στις μούντρες για να απενεργοποιήσουμε τα συναισθήματα που μας επηρεάζουν
Μια μούντρα ορίζεται από μια φυσική και νοητική θέση, που εμποδίζει την ανάπτυξη των kleśas (των δεινών του νου).
Η γιόγκα ορίζει διάφορες παραμέτρους για την εξάσκηση στην μούντρα:
– Μια άσανα,
– Ένας συγκεκριμένος αριθμός αναπνοών, 6, 8, 12 ή 16 ανάλογα με τη μούντρα,
– Αργές αναπνοές, με εκπνοή διπλάσια από την εισπνοή,
– Συγκέντρωση σε ένα ζωτικό σημείο (μάρμα στάνα),
– Kumbhaka, κράτημα συνήθως μετά την εκπνοή.

Στο εργαστήριο θα μάθετε και θα εξασκηθείτε στις ακόλουθες μούντρες:

Maha Mudra,
Maha Bandha,
Asvini Mudra,
Kechari Mudra,
Tataka Mudra
Bhujamgi Mudra

Πρακτική στις πραναγιάμα με βάση την Ujjayi

Ujjayi Anuloma απομακρύνει την κούραση που προέρχεται από υπερβολική ψυχική ή σωματική εργασία ή συναισθηματικό σοκ. Επίσης σταθεροποιεί την νοητική κατάσταση.
Ujjāyi Viloma είναι μια πραναγιάμα, που δρα περισσότερο στο νευρικό σύστημα, μειώνει την πνευματική απόσπαση και βοηθά στην αποκατάσταση μιας γαλήνιας ψυχικής κατάστασης.
Ujjāyi Pratiloma δρα τόσο στο νευρικό σύστημα όσο και στις διαδικασίες σκέψης, και αφαιρεί τη συναισθηματική απόσπαση.

Πρακτική στις πραναγιάμα με βάση την Nadi Sodhana:

Abhyantara Vṛtti είναι μια πραναγιάμα που βοηθά στην συγκέντρωση του νου προς την ψυχή, που βρίσκεται στην hṛdaya (πνευματική καρδιά).
Sama Vritti (1:1:1:1) και Sūrya Bhedana (1:2 ή 1:4:2) είναι πραναγιάμα που βοηθούν στην ενατένιση πέρα ​​από τον ηλιακό δίσκο. Διευκολύνουν τον διαλογισμό στον Δημιουργό (Prajāpati).

Η δομή της συνεδρίας Atma Suddhi Krama

«Στην ινδική φιλοσοφία, η λέξη «atma» σημαίνει ψυχή.
Σωτηρία της ψυχής σημαίνει απεξάρτηση της ψυχής από τα δεσμά της και, κατ’ επέκταση, την απελευθέρωσή της από τον κύκλο της επαναγέννησης (Μόκσα).
Ο Κρισναματσάρυα δεν ήταν βέβαιος για το κατά πόσον ο Δυτικός άνθρωπος έχει την ίδια αντίληψη για την έννοια της ψυχής. Ήξερε ότι ο Δυτικός άνθρωπος είναι πιο προσκολλημένος στη ζωή από ό,τι στην ψυχή του. Για τους Ινδούς, παρ’ όλο που ο φόβος του θανάτου είναι υπαρκτός, το ενδιαφέρον τους για την απελευθέρωση της ψυχής αποδυναμώνει τον φόβο τους.
Αν και ο Κρισναματσάρυα ουδέποτε επέβαλε τις πεποιθήσεις του στους μαθητές του, είχε το χάρισμα να τους ενθαρρύνει να τείνουν προς το Υπέρτατο.
Για να εμπνεύσει τους Δυτικούς μαθητές του να ανακαλύψουν και να ακολουθήσουν το πνευματικό τους μονοπάτι, έδωσε σε ορισμένες συνεδρίες τον τίτλο  «Άτμα Σούντι Κράμα».

Οι συνεδρίες αυτές βοηθούν στην αφύπνιση και στην ανάπτυξη της έννοιας και της αντίληψης της ψυχής στον Δυτικό άνθρωπο.»

Απόσπασμα από το βιβλίο «Η ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ»

Εξάσκηση της συνεδρίας Atma Suddhi Krama

Παράδειγμα

– Καπάλα Μπάτι – 24 αναπνοές, και στη συνέχεια Ουτζάγι Ανουλόμα – 6 κύκλοι, Α.Κ. 5″, Συγκέντρωση Κάντα
– Μάχα Μούντρα – 6 αναπνοές, Μπ.Κ. 5″, Συγκέντρωση Κάντα
– Μπουτζάνγκα Άσανα – 3 αναπνοές
– Σαρβάνγκα Άσανα – 12 αναπνοές
– Σίρσα Άσανα – 12 αναπνοές ή Ουτίτα Πάντα Ανγκούστα Άσανα – 6 αναπνοές, Μπ.Κ. 5″
– Σαρβάνγκα Άσανα – 12 αναπνοές
– Μπουτζάνγκα Άσανα – 3 αναπνοές, Συγκέντρωση Κάντα
– Πάστσιματάνα Άσανα – 6 αναπνοές, Εισπνοή Συγκέντρωση Μούλα έως Σίρσα, Εκπνοή Συγκέντρωση Κάντα
– Κέτσαρι Μούντρα – 6 αναπνοές
– Νάντι Σοντανά Σούρυα Μπεντάνα – 6 κύκλοι, Εισπνοή Συγκέντρωση Χρούνταγια, Εκπνοή Συγκέντρωση Ναμπί
– Παραμείνετε σε καθιστή θέση, Συγκέντρωση Ναμπί για περίπου 2 λεπτά

Ενδεχομένως η παραπάνω συνεδρία να μοιάζει σε κάποια σημεία περίπλοκη και δυσνόητη, όμως μετά το εργαστήριο θα έχετε μάθει:

– γιατί αρχίζουμε και τελειώνουμε με πραναγιάμα
– πόσες αναπνοές κάνουμε στις άσανας και πόσες στις μούντρες
– πως γίνονται οι συγκεντρώσεις Κάντα (στον λαιμό), Ναμπί (στον ομφαλό), Χρούνταγια (στην καρδιά)
– πώς γίνεται η συγκέντρωση Ντάρανα και ο διαλογισμός (Ντυάνα)
– …και φυσικά την εμπειρία αυτής της μοναδικής συνεδρίας!

ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Σε ποιον απευθύνεται αυτό το εργαστήριο;

Αυτό το εργαστήριο απευθύνεται σε κάθε ασκούμενη/ο και δασκάλα/ο γιόγκα που θέλει να εμβαθύνει τις γνώσεις της και την πρακτική στον διαλογισμό.

Πότε μπορώ να περιμένω τα πρώτα αποτελέσματα;

Από την πρώτη φορά, αν και είναι μια λεπτή και ποιοτική πρακτική, που επιδέχεται μεγαλύτερη εμβάθυνση με την πάροδο του χρόνου.

Είμαι αρχάριος στη γιόγκα. Είναι αυτή η συνεδρία για μένα;

Εάν μπορείτε να κάνετε την αναπνοή Ujjayi, ναι, είναι. Η Ujjāyi είναι η τεχνική της αναπνοής που προτείνεται στις άσανας και τις μούντρες. Η Ujjāyi είναι μια φυσική αναπνοή με έναν συγκεκριμένο ήχο που παράγεται από την τριβή του αέρα στο πίσω μέρος του ουρανίσκου, πίσω από την σταφυλή. Στην Ujjāyi η εισπνοή και η εκπνοή γίνεται από τη μύτη, με το στόμα κλειστό. Χρησιμοποιούμε την Ujjayi για να ελέγξουμε και να μεγαλώσουμε τη διάρκεια της αναπνοής. Όταν η αναπνοή είναι αργή, ομαλή, ο νους είναι έτοιμος για διαλογισμό. Εάν δεν γνωρίζετε την Ujjayi, στείλτε μου ένα email στο info@idyoga.gr και θα προγραμματίσουμε μια συνεδρία για να μάθετε και να εξασκηθείτε στην ujjayi και να ετοιμαστείτε για το εργαστήριο.

Σε τι διαφέρει από άλλες μεθόδους γιόγκα;

Είναι μια μοναδική και αυθεντική πρακτική γιόγκα που πηγάζει από την παράδοση του Sri T. Krishnamacharya.
Είναι μια ισορροπημένη πρακτική με άσανας επικεντρωμένες στην αναπνοή για τον εξαγνισμό του σώματος, μούντρες για την απενεργοποίηση των συναισθημάτων που μας επηρεάζουν και πραναγιάμα για τον εξαγνισμό του νου και την αποκατάσταση των συνθηκών που βοηθούν την πνευματική συγκέντρωση.

Έχω ήδη εμπειρία στις άσανας και την πραναγιάμα. Είναι αυτό το εργαστήριο για μένα;

Φυσικά είναι. Όσο περισσότερη εμπειρία έχετε, τόσο πιο βαθιά θα είναι η συγκέντρωσή σας. Όπως μπορείτε να δείτε από τη δομή της συνεδρίας, είναι ο συνδυασμός pranayamas, asanas και mudras και το γεγονός ότι το μέτρο του χρόνου είναι η αναπνοή, που την κάνουν μοναδική και οδηγεί τον νου σε διαλογισμό.

Είμαι απογοητευμένη/ος γιατί δεν έχω ΚΑΜΙΑ βελτίωση στις άσανας και στο διαλογισμό εδώ και χρόνια. Είστε σίγουρος ότι αυτή η συνεδρία θα με βοηθήσει;

Ειλικρινά δεν σας ξέρω, οπότε δεν μπορώ να εγγυηθώ τίποτα, αλλά αυτό που ξέρω με βεβαιότητα είναι ότι αυτή η συνεδρία βοηθά όχι μόνο αρχάριους αλλά και έμπειρους ασκούμενους της γιόγκα. Θα εκπλαγώ αν ακολουθήσετε αυτήν την πρακτική και αποτελέσετε εξαίρεση. Σπάνια συμβαίνει.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ YOGA:

Η Yoga Alliance ζητάει από όλους τους δασκάλους γιόγκα να συγκεντρώνουν τουλάχιστον 30 ώρες συνεχούς εκπαίδευσης κάθε τρία χρόνια.

Με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου παίρνετε 16 ώρες συνεχούς εκπαίδευσης (16 CEU) στη Yoga Alliance.

21 - 22 Μαΐου 8:00 - 16:00
Δια ζώσης

4 - 5 Ιουνίου 8:00 - 16:00
Mέσω zoom

Κόστος συμμετοχής 150€

16 CEU

Επικοινωνήστε μαζί μου